فورفایل
فورفایل

فورفایل

4Files

دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو


استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

عنوان دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو دسته مدیریت فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 21 اسلاید مقدمه تمام شرکت هایی که بعداً وارد یک بازار در حال رشد می شوند، خوش باورانه به دنبال غلبه بر شرکت پیشگام و کسب سهم بازار بیشتر نیستند برخی از رقبا، به ویژه آنهایی که منابع و شایستگی های محدودی دارند، ممکن است تنها به دن

دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو 
استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت های پیرو
استراتژی حمله مستقیم
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله مستقیم
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله مستقیم 
استراتژی جهش بلند
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی جهش بلند
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 172 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

عنوان: دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 21 اسلاید

مقدمه

تمام شرکت هایی که بعداً وارد یک بازار در حال رشد می شوند، خوش باورانه به دنبال غلبه بر شرکت پیشگام و کسب سهم بازار بیشتر نیستند. برخی از رقبا، به ویژه آنهایی که منابع و شایستگی های محدودی دارند، ممکن است تنها به دنبال ایجاد کسب و کاری کوچک اما سودآور در یک بخش خاص از بازاری بزرگتر باشند، بخشهای خاصی که مورد بی توجهی شرکت های رقیب بزرگتر یا زودتر وارد بازارشده قرار گرفته اند. این نوع استراتژی بازار خاص، یکی از معدود انتخاب ها و گزینه های فراروی شرکتهای کوچکی است که دیر وارد یک بازار می شوند.

اگر شرکتی بتواند با موفقیت، کسب و کاری سودآور در بخش کوچکی از بازار دست و پا کند و در عین حال از رقابت با رقبای بزرگتر پرهیز کند، می تواند به خوبی دوره تغییرات شدید و شکست شرکت های ضعیف و کوچک را بگذراند .

در این فایل به صورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکتهای پیرو پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت های پیرو، استراتژی حمله مستقیم، عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله مستقیم

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله مستقیم

استراتژی جهش بلند

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی جهش بلند

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی جهش بلند

استراتژی حمله از اطراف

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله از اطراف

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله از اطراف

استراتژی محاصره

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی محاصره

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی محاصره

استراتژی حمله چریکی

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله چریکی

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله چریکی

دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار


پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

عنوان دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار دسته مدیریت فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 15 اسلاید مقدمه در یک بازار بالغ، که تعداد مشریان جدیدی که برای اولین بار محصول را خریداری می کنند محدود است، شرکت بایدتلاش کند تا سهم بازار خود را از خریدهای مجدد و تکراری مشتریان فعلی حفظ کند و توسعه دهد هدف های بازاریابی در مرحله بلوغ

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار
استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار
استراتژی افزایش نفوذ
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش نفوذ 
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش نفوذ 
استراتژی افزیش میزان استفاده
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش میزان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 164 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15

عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 15 اسلاید

مقدمه:

در یک بازار بالغ، که تعداد مشریان جدیدی که برای اولین بار محصول را خریداری می کنند محدود است، شرکت بایدتلاش کند تا سهم بازار خود را از خریدهای مجدد و تکراری مشتریان فعلی حفظ کند و توسعه دهد.

هدف های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار عبارت اند از:

حفظ سهم بازار کنونی؛

افزایش رشد حجم فروش.

در این فایل بصورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر می باشد:

مقدمه

استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

استراتژی افزایش نفوذ

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش نفوذ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش نفوذ

استراتژی افزیش میزان استفاده

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش میزان استفاده

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش میزان استفاده

استراتژی توسعه بازار

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی توسعه بازار

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی توسعه بازار

 

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

دانلود گزارش آزمایشگاه ترمودینامیک (آزمایش کمپرسور تک مرحله ای و دو مرحله ای)


گزارش آزمایشگاه ترمودینامیک (آزمایش کمپرسور تک مرحله ای و دو مرحله ای)

گزارش آزمایشگاه ترمودینامیک ( آزمایش کمپرسور تک مرحله ای و دو مرحله ای )

دانلود گزارش آزمایشگاه ترمودینامیک (آزمایش کمپرسور تک مرحله ای و دو مرحله ای)

گزارش آزمایشگاه ترمودینامیک ( آزمایش کمپرسور تک مرحله ای و دو مرحله ای )
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل docx
حجم فایل 65 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9

هدف آزمایش

تئوری آزمایش

نحوه انجام آزمایش ومعرفی دستگاه

اعداد و محاسبات

رسم جداول وترسیم نمودار ها

پاسخ به سوالات

دانلود گزارش آزمایشگاه ترمودینامیک (آزمایش کمپرسور تک مرحله ای و دو مرحله ای)

دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار


پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

عنوان دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار دسته مدیریت فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید40 مقدمه بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی و همپنین تغییر نیاز مشتریان سرانجام وارد مرحله ی پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوندبا کاهش فروش و سودآوری،بعضی از شرکتها صنعت را ترک خواهند کرد وشرکتهای باق

دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار 
خصوصیات سیستم مدیریتی در مراحل چرخه عمر محصول
اهداف بازاریابی در مرحله افول 
استراتژی های مرحله افول بازار
متغیرهای وضعیتی استراتژی برداشت
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشت
متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظ متغیرها
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 367 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40

عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید:40

مقدمه:

بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی و همپنین تغییر نیاز مشتریان سرانجام وارد مرحله ی پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوند.با کاهش فروش و سودآوری،بعضی از شرکتها صنعت را ترک خواهند کرد وشرکتهای باقیمانده نیز ممکن است حجم تولیدات خود را کاهش دهند ،آنها می توانند به سوی بخشهایی از یک بازار کوچکتر عقب نشینی کنند بودجه مربوط به ترویج محصولات خود را کاهش دهندومحصولات خود را با قیمت پاییین تری عرضه نمایند .

این فایل با فرمت پاورپوینت و در 40 اسلاید شامل بخشهای زیر می باشد:

ویزگیهای مرحله افول

خصوصیات سیستم مدیریتی در مراحل چرخه عمر محصول

  • اهداف بازاریابی در مرحله افول

استراتژی های مرحله افول بازار

متغیرهای وضعیتی استراتژی برداشت

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشت

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظ

متغیرهای وضعیتی استراتژی بازمانده سودآور

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بازمانده سودآور

متغیر های وضعیتی استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

ماتریس نقاط مرجع استراتژی های مرحله افول

عوامل مزیت رقابتی

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ

تعیین جایگاه واحدهای تجاری استراتژیک در ماتریس لیتل

استراتژی توسعه طبیعی

توسعه گزینشی

مرحله عمر کالا و موقعیت رقابتی

پیش بینی افول بازار

انواع روش های پیش بینی فروش

عوامل تعیین کننده جذابیت بازار

وفاداری

مهم ترین دلایل وفاداری مشتریان به یک شرکت

شاخص های سنجش وفاداری مشتریان

منابع و توانایی های سازمانی

دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دانلود تحقیق جامع و کامل استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار


تحقیق جامع و کامل استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

عنوان دانلود تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار دسته مدیریت ( مدیریت بازاریابی استراتژی های بازاریابی) فرمت word (قابل ویرایش) تعداد صفحات 15 صفحه این فایل در 15 صفحه با فرمت word در زمینه استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار بوده و شامل بخشهای زیر است مقدمه ویژگی مرحله افول استراتژی های مرحله افول

دانلود تحقیق جامع و کامل استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دانلود تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار
ویژگی مرحله افول 
استراتژی های  مرحله افول
متغیر های وضعیتی استراتژی برداشت
متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ(نگهداری
متغیر های وضعیتی استراتزی بازمانده سود آور
متغیر های وضعیتی استراتزی بازار بسیار خاص وکوچک
مشخصات بازار
پیش بینی تقاضا
روش های کیفی
روش های کمی
مشخص
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 152 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15

عنوان: دانلود تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دسته: مدیریت ( مدیریت بازاریابی- استراتژی های بازاریابی)

فرمت: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 15 صفحه

این فایل در 15 صفحه با فرمت word در زمینه استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار بوده و شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

ویژگی مرحله افول

استراتژی های  مرحله افول

متغیر های وضعیتی استراتژی برداشت

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ(نگهداری

متغیر های وضعیتی استراتزی بازمانده سود آور

متغیر های وضعیتی استراتزی بازار بسیار خاص وکوچک

مشخصات بازار

پیش بینی تقاضا

روش های کیفی

روش های کمی

مشخصات رقبا

موقعیت رقابتی

شدت رقابت

مشخصات شرکت

سهم بازار(MS)

دسته­بندی منابع سازمان

قابلیت وشایستگی­های محوری سازمان

وفاداری

شاخص های سنجش وفاداری مشتریان

منابع

 

دانلود تحقیق جامع و کامل استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار